2010. november 3., szerda

Új elvek

Én mindig ragaszkodtam a nagy márkákhoz, ha krém, akkor nívea, ha autó akkor Volkswagen (csoport), ha telefon, akkor Nokia.
Tegnap akartam menteni a névjegyeimeta telefonból, pontosan 3 óra 44 percet szaroztam a Nokia OVI Suite-tal, meg minden újratelepítésével, stb. besokaltam.
Mondjuk már eleve azért akartam valahogy összeszinkronizálni, mert a régi, majdnem 3 éves E51-esemet le akaratm cserélni... Próbálkoztam már előtte is, Blackberry (túl nagy) és az akkor csúcsmodell N97-essel (egy fospisztoly, kukába való), pedig jó drága is volt, el is adtam.(persze ezek nekem céges telefonok, semmibe sem kerül).
Most meg Sanmsung Galaxy 3 azaz GT i5800.
Nos, ez igen. Nem is értem, hogy miért bohóckodtam a symbian S60 platformos szarokkal, egy napja van nálam ez az androidos készülék, de már látszik, hogy olyanok tervezték, akik szoktak is telefonálni néha. Persze még szokatlan, meg minden, de remélem összekopunk.
Így múlik el a világ dicsősége. Sohasem volt még másik telefonom, csak Nokia és a BB 3 hónapig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése