2010. június 26., szombat

Ismét HanSolos!!!!
















Sajnálattal kell írnom, hogy voltak akik a helyi, tisztességes polgárokból verbuválódott zenekar helyett vagy világi táncot vagy szintén világi, ámde nem tisztességes helyi polgárokból verbuválódott USA-Ghana meccset nézték. Hát jól elbaltázták, mert a Hansolos profi szinpadon, profi cuccokkal lépett színre. Kicsit beárnyékolta az estét két incidens.

Az egyik, hogy a keverőpult mögé egy süketnémát ültettek, aki nem hallott és kérdezni sem tudott, így a dob hangos volt, az ének meg halk. Az is lehet, hogy vak is volt, mert Barna mutatta ugyan, hogy a monitor hangszórót tegye hangosabbá, de szerintem azt sem tette. Mindegy, vele is eggyel többen voltunk, mert sajnos sok lusta otthon maradt meccset nézni így nagy tömeg nem volt.

A másik incidens kicsit politikai volt. A Magyarok a Világ Urai Szövetség pólótrikójába öltözött biztonsági őr 3 üveg sör és két hordó pálinka után kipécézte magának Dektont, az alacsony cigányembert, hogy bizony ne nézze közelről a zenekart, mert megfájdul a szeme, vagy nagyot fog hallani, vagy csak egyszerűen menjen haza. Az persze nem akart engedelmeskedni, így a Magyarok a Világ Urai Szövetség embere nagyon berágott. Képriport készült erről is.

A zenekar tisztességel játszott, nagyon jól szóltak a hangfalak, már amelyik hangszerre a keverős tett hangerőt. Példányul a bass guitar teljesen halk volt, szegény gitáros otthon is maradhatott volna a Zitával, vagy nézhette volna a meccset, mint sok lusta pilisi, aki nem is jött el.

Őszintén mondom, szerintem néhány AC/DC számot jobban játszanak, mint az AC/DC, sajnos észrevehető volt, hogy a hang elcsúszott, playback volt az egész. De én akkor is jól szórakoztam, Práczky meg honnan a f*szomból tud így gitározni?????????

2 megjegyzés:

  1. Nyomtam én a mercinek , hogy hazaérjünk dehát hiába, már csak a kékaszemearcaderű együttesre értünk haza. Többször is mondtam a lányokna nem vagy éhes, nem kel pisilni. Egyszer mikor már mindenki sírt meg könyörgött azért megálltam a 13óra alatt. Pedig de szerettünk volna...

    VálaszTörlés
  2. Én most hallottam a Hansolos-t először, köszönet Barnának a kitartó hívásokért, hogy menjek, megérte :-)! A koncert miliőjét Zsolt korrektül illusztrálta, de nem baj, Barna és a banda simán túlléptek a helyzeten...
    És az is nagyon kedves volt, hogy vasárnap este sokan eljöttetek az IZSÓP koncertre! :-)

    VálaszTörlés