2010. június 22., kedd

sétáltunk a viharos parton

Nem gondoltam volna, hogy szabadság alatt így el tud fáradni az ember. A lányaim azt tervezgetik, hogy fogják kipihenni az utazás fáradalmait. Ma a tegnapi tartalmas nap után, olyan tartalmatlan bícsest terveztünk. A testvérvárosunk hegyek között fekszik. Igazi bringás terep. Ki van írva az út mellett egy csomó helyen, hogy figyelmesen vezess bringások!!! Nagyon szimpatikus. És ez olyan főút mellett van kiírva, mint a mi 4es utunk. Minden tele olasz mezbe öltözött országútizókkal. A tengerparton is csapatostul tekeregnek. De az igazi szívfájdalmam, meg örömöm is itt a hegyek között a szerpentineken látni őket. Irigykedek. Szóval ma lementünk a földközi tenger partjára. Néztem is hogy ezen az oldalon sokkal kevesebb lidót, fürdős tenzserpartot jelölnek a térképen. Mondom itt nem akarnak fürdeni? Basszus itt nincs szabadstrand. Mindenhol magánkézben levő strandcsíkok, napernyőkkel meg slezlonokkal. Így mondta ki árpi! Szóval belépőt nem kell venned, csak egy ernyőt meg széket bérelned, és akkor használhatod a strandrészt, wct, stb... Nekem az ilyesféle nyaralás kicsit erős, de hát a lányaimnak bejön. Szálloda, sétány, üzletsorok. Viharos szél hatalmas hullámok. Remélem Firenzébe még bejutunk. Az a 'tökös' csávó az ufizziben azért felkeltette az érdeklődésüket. Az esti pizza ma is tökéletes volt. Nem tudtam hogy a vékony tésztást is szeretem. Megint jól elbeszélgettünk MARCO-val, de most csók nem volt. Eszte caffe es fantastico, but italiano girl is not bene, just hungarien. Na kb így...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése