2010. május 21., péntek

MIért nem?

Miért nem ír a közös Blogunkba Kobasi?

Ennek megvitatása helyett elmondom azt az üde kis történenet, amelyben az emberi önteltség és beképzeltség erős szuperponálódása figyelhető meg.

Vittem egy csomagot a postára, ahogy mentem be belemerülve a kibogozhatatlan gondolataimba ( ha npt menetet használok az olajszűrőnél, de az olajhűtő sima M18 x 1.5-ös, akkor milyen átalakítót vegyek? vagy legyen mindkettő kónuszos? Esetleg sima M18-as, mert az minden hidraulika boltban van és ócsóóó...) jött kifelé egy babakocsit toló hölgy/nő/csaj, mittudomén, és a kislánya, olyan 2 éves forma rám mutatott és azt mondta "apa".
Erre tök gyorsan az anyja azt mondta, "nem kislányom, nem apa, arra emlékeznék" én meg odavetettem, hogy "asszem én is" és kinyitottam nekik az ajtót.
Első megközelítésben egész jó kedvem lett, hogy a csaj azt mondta, hogy, hiszen biztos azt gondolta, hogy....de aztán rájöttem, hogy egy félmosoly, de egy negyed sem volt az arcán, lehet, hogy azt gondolta, hogy pont ellenkezőleg, arra emlékezne.
Mindegy, jó megmondtam neki én is. Hülye picsa. ;-)

1 megjegyzés:

  1. Mennyit gondolkodtam honnan veszed ezeket a jó kis játékaid? Meg ezeket a cimkéket!!! Aztán megláttam. És Hamarcsikásan megkérdetem magamtól: na jó de oda hogy a p.ba írta be? ááááá Ősz hajam már lassan szőkébe fordul.

    VálaszTörlés