2010. május 18., kedd

Még mindig koncert

Annyira jókat ír ez Göbölyös hogy még én is kedvet kapok megint. Zsóti azért szedd össze magad valami női hormonokat szedsz hogy sírva mész haza a koncertről? Torrentét idézve nem letté valami csatak buzi vagy ilyesmi remélem? Egyébként meg nagyon jókat írsz, és dícséret hogy kitartottál úgyhogy egy alvó ügynöknek egy rossz szava nem lehet. Csak már kicsit rossz szaga az éjjel ügyeltem és nem fürödtemtől. Ma már kétszer elaludtam beteg látogatás közben. Csupa tinta a nadrágom, ahogy szundi közben kicsúsztam a recept nyújtotta keretek közül.

Ja a koncert. Előző este a Hansolos szólógitárosával, barátokkal meg vagy még 70000 emberrel kilátogattunk a stadionban megrendezett Metallica koncertre. Práczki úr beállt nyakkal halálra izgulva magát csak azt hajtogatta: ezek aztán magasra teszik a lécet nekünk holnapra. A pénteki koncert mint ahogy azt Bódi barátommal kielemeztük: egy tökéletesen végrehajtott hibátlan sablonmunka volt. DE hiányzott belőle az a magával ragadó tűz, az a lendület amit másnap megkaphattam a Hansoloson. A Metallicán kiéheztem, (meg kicsit aludtam is) a Hansoloson meg jóllaktam. Mindenben csatlakozom az előttem szólókhoz, bár a sírós részektől elhatárolom magam. Ezek a fiúk nem hogy csont nélkül átugrották hanem egyszerűen átlépték a magas lécet. Tényleg nem akarom már fényesebbre nyalni a s...üket, nehogy elszaladjon velük a nagykabát. Hihetetlen de élmény volt. Gyerekek én láttam az első szárnycsapásokat. Ezek úgy kezdtek mint a dzsessz zenészek. Egy helyen voltak azt mindenki játszotta a magáét. Virtuóz gitárszólók, kissé öncélúak, rideg pontos basszus, állandóan rekedt énekes, és egy dob ami mindezt szétzúzta. A szárazedzések unalmát próbálták alkohollal olajozni, amitől a zene nem lett jobb, de sokkal jobban élveztük. Legnagyobb áttörést az új dobos megjelenése hozta. Kezdtek úgy beszélni mint a profik. -Itt nem az a lényeg, hogy sokmindent el tudjunk játszani, hanem hogy legalább egyet tökéletesen. Előjöttek a nyüansznyi dolgokon való vitatkozások. Jöttek profik tanácsokkal, ritmusgitár, összehangolódással. Kiestem a próbák fergeteges hangulatából. Csak néha sikerült időben lefektetnem az asszonyomat, és mikor édes álomra szenderült kilopóznom egy-egy próbára. kb 6 héttel a koncert előtt már vagy négy szám ment viszonylagos jóságban, de számomra teljességgel élvezhetően. Aztán meg 6 héttel később előállnak egy 18 számos repertárral, amit hibátlanul prezentáltak számunkra. Éjjel nappal próbáltak, a Práczki súlyokat kötött az újjaira hogy végig bírják a kis virslik a koncertet, és nem ittak ALKOHOLT!!!, hogy jobban működjön a szürkeállomány. A koncert napján pedig a csillagok állása is tökéletes volt. Na jó itt egy kicsit túlspiláztam a lelkesedésem. És egy fergeteges koncertben volt részünk. Szép volt fiúk!!! Megjegyzem metál zene ide vagy oda két rózsaszín cicababa táncolt az első sorban, bírtam volna őket gidalányként színpadtáncosnak szerepelni. Hmmm...

1 megjegyzés:

  1. Ja, Barna pedig parafakalapban belesírta volna a mikrofonba, hogy "szeretlek is meg nem is" yeah...

    VálaszTörlés