2010. május 17., hétfő

Én is voltam énekes egy bandában...

10 évvel ezelőtt volt egy motoros banda, MotoRock volt a nevünk, de lehet, hogy nem így kell írni, mi ugyanis sohasem írtuk le sehova.
Amatőr zenészekből állt, de nem volt énekes és mondtam, hogy én tudok sok-sok dalszöveget és lehetek az énekes. Zenélni úgysem tudok. Kérdezték, hogy tudsz énekelni? Mondtam, hogy énekelni mindenki tud, csak van aki rosszul. Mi inkább Nirvana, Pearl Jam vonalon nyomultunk, egyedül a dobos volt profi és képzett zenész, tudott sok hangeszeren játszani. Ez a dobos, ez egy nagyon mogorva, mocskos szájú, humortalan srác volt, zene közben leállt a dobolással és ilyeneket mondott: Péter, te miafaszomat csinálsz és minek neked ehhez gitár? Ilyenkor arra utalt, hogy elcsúszott a basszusgitáros, aki autodidakta zenész volt. Kiugrott a dobok mögül elvette a gitárt és nyomott egy olyan szólót, hogy beájultunk, majd hozzátette, ez sem jó basszátok meg, de ti még így sem tudtok. Meg azt is mondta sokszor, hogy "el tudom baszni a szabadidőmet magam is, nem kelletek hozzá, úgyhogy vagy zenéljünk, vagy takarodjatok haza a picsába" - ilyenkor arra utlat, hogy senki sem tud zenélni közülünk. Mindig valami csúnyát tett a mondatba. Egyébként jogász volt.
Egyszer, amikor már úgy éreztem, hogy a Nirvana Come as you are-ja már nagyon jól megy nekem megkérdeztem tőle, hogy szerinte milyen volt.
Csak ezt mondta: "hát baszod, neked közöd sincs az énekléshez, bazmeg"

Aztán kiléptem a zenekarból, időhiányra hivatkozva. ;-)

3 megjegyzés:

  1. Kis technikai szünet :-) után back again...

    Szóval igen, hát hogyne emlékeznénk azokra az időkre, már vártam ezt a posztot, tudtam, hogy jönni fog :-) Ha próba volt, akkor semmilyen más társasági programot nem lehetett szervezni, mert a banda próbája szent és sérthetetlen volt :-)

    VálaszTörlés
  2. Azt hiszem kevered valamivel a nagymúltú zenekarunkat. Mi Bp.-en a volt Cérnagyárban a Szentendrei úton próbáltunk, Baranyai Attila, Györei Peti, stb. voltak a zenekarban, akik mind Bpestiek és csak átutazóban jártak Pilisen.
    Vagy mégsem kevered? Beszéltem volna róla?

    VálaszTörlés
  3. Ha azt írod, hogy olyan fiatal vagyok, hogy nem emlékezhetem rá, jobban esett volna...

    VálaszTörlés