2012. április 7., szombat

Szétválás

Tegnap szetvalt a csapat. mintegy 9 orat gyalogoltunk erdeiosvenyeken. sotetre ertunk le,ez volt eddig a legszebb nap 3800mrel nem dontottem magassagi rekordot.kolostorban es szep nepali falvakon mentunk keresztul. az eleje kemeny volt mert 300 metert emelkedett az ut. utana meg gyonyoru reszek, erdekeds kepzodmenyek. a mai napoon aklimatizacios tura volt. 4200 meterre masztam, volt nemi izgalom mert letertunk az osvenyrol, tormeleklejton keresztul, sziklat maszva ertunk ki egy gyonyoru gerincre. mar szep a kilatas az annapurna mellekcsucsaira. ma meg furodtem jelentem. hajat is mostam, meg ruhat is meg zoknit, a tura alatt eddig egy felsot es egy zoknit hasznaltam ezeket mostam ma. de mar furodtem patakokban ugyhogy abban nem dontottem csucsot. cicanaci, kulso nadrag, pulcsi pehelykabat halozsak az alvas igy nem  fazok. szep meg mindig az ido. kitartast otthon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése