2010. október 23., szombat

X-Faktor

Én nagy dalverseny rajongó vagyok. Mert szeretem a zenét, mert szeretem az előadást, a kreativitást. A Megasztár most számomra lapos, de az X-Faktort mindig nézem.
Sajnos éppen az előbb esett kia kedvencem, Domokos Fanni, aki színt vitt az egészbe, akinek egyedi hangja volt és nagyon szerettem. Kipárbajozta a két műcsaj, de most nem ezért írok.
A mai műsor nem volt jó. Mint valami gyújtáshibás kispolszki, dadogott, rezgett, remegett és füstölt. Akkor leállt, kiszálltunk és átültünk egy hibátlan, tuningolt Porsche-ba, egy igazi, ízig vérig sportautóba, egy gázadásra felpörgött, csak annyi csúszott ki a szánkon, hogy húbaszdmeg.

Ez a Porsche Zséda , a vendégművész volt.

Mindenki nyökögött, szarozott és jött Ő, valami mini ruhában, gyönyörű mosollyal és úgy odab@szott, hogy zengett a stúdió. Csak egyszerűen, ahogy kell, semmi megcsináltság, semmi felesleges geg, semmi cécó, de amikor beleénekelt az arcunkba...hát az ott volt, nagyon.

Én nem vagyok egy nagy Zséda rajongó, mindig szerettem, de egy CD-m sincs tőle, persze sokat ismerek tőle, mindig tudtam, hogy szép nő, tudtam, hogy jó énekes, de most valahogy égbekiáltott a tehetsége. Talán a kontraszt miatt, talán a könnyedség miatt, de fantasztikus volt.

1 megjegyzés:

  1. Ha még a Georgia-t hallodtad volna tőle élőben, mert ez tőle elég gyenge volt. íráadásul én kvázi "rajongó" is vagyok...

    Igen. A kontraszt volt erős... Ő profi. Ennyi.

    Ráadásul nekem kicsit playback-nem tűnt...

    kobak

    VálaszTörlés