2010. május 26., szerda

maszter Luck(y)

Mitől is szépek a szerdáim? Mostanában csütörtökökön van egy aranyos, kedves, helyes rabszolgalány aki dolgozik helyettem a rendelésen, ezért én kibújhatok kicsit az orvososdi jelmezből és utolérhetem magam. Sőt csinálhatok egy csomó kedvemre vallót. Most látom, hogy azt írtam le miért jó a csütörtököm. Tehát a szerda. A hét első három napján annyira lemerülök, hogy szerda délre zombivá alakulok. Ha 2kor hazaesem, a délelőtt ellátott 100 beteg után, fáradtan csak azt ismételgetem magamban. Neked ma még dolgod van, nem szabad enned, mert az alhasi vérbőség miatt a maradék szürkeállományod is hibernált állapotba kerül, és akkor ott lesz a napod vége. Ne egyél csak egy falatot, aztán tovább a dolgodra. Dehát ember tervez, aztán embertelenül bezabál. KO. De most már tényleg a szépségről. Az esti úszóedzés Dabason. Hát ez az!!!! Este nyolckor kezdődik, és az úszáshoz semmi köze nincs. Minden tiszteletem Lucky mesteré aki hétről-hétre meglepetésekkel készül nekem, nekünk. Olyan gyakorlatokat csinálunk, amit mikor mi csináljuk megalázónak érezzük, de ha látjuk hogy más csinálja, jót mulatunk rajta. Különböző kínzó eszközöket is használtat velünk. Kedvencem a negatív tenyérellenállás. Ha felveszed a tenyeredre, áramvonalas felépítésénél fogva gyakorlatilag úgy kell úsznod mintha csuklóból levágták volna a kezeidet, és csak alkarral tudod magad előrehajtani a vízben. Ettől kezdve elvész a tenyér vízbenmozgásrendező szerepe és jobbra balra billegve haladsz előre mint amikor a hajóról levágják a tőkesúlyt. Légvételnél húzol egy erőteljeset, kicsit oldalra fordítod a fejed, és szippantasz egy jó mélyet a friss H2O-ból. Érzed ahogy az első fél deci leszalad a tüdődre, aztán a gége fő lezár és a maradék 3-4 decit egyszerűen lenyeled. A koordinálatlan mozgásod miatt, szinte körönként összeakaszkodsz a szembejövőkkel, de ha óvatosak próbálnak lenni, akkor is oda-oda csapsz nekik, ezzel a mitom én milyen anyagból készült valamivel. És amikor bűneimtől, és minden egyébtől megszabadulva azt az utasítást kapom 10 hossz levezetés... Enyém a világ, tudok úszni, még Jonny Weiszmüllert is megverném krokodil elől menekülésben. Ez ám a valami, egy úszástudatlan emberrel elhitetni, hogy babérokra törhet. Ez aztán a cihológiai hadviselés...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése