2010. május 20., csütörtök

családom és egyéb állatfajták

Fanny elhatározta: neki bizony picológusra van szüksége. Dórival próbáltuk megtudni miért vetemedne, vagy fanyalodna ilyenre? Mert engem mindenki el akar nyomni! Miért? volt a válasszal egybekötött kérdés. Ezt csak te érzed úgy. próbáltuk neki magyarázni. Kicsit elgondolkodott, aztán felcsillant a szeme: jó és miért érzem úgy? Akkor, azt akarom megtudni! Feladtuk. Lehet hogy tényleg pszichológusra van szüksége?
És hogy a legnagyobb lányom se maradjon ki. Tegnap estére bringás közös edzést beszéltünk meg Dórival, mondván már csak 85öt alszunk, és itt az ironman, ahova meg családostul beneveztünk. Persze kicsit késve érkeztem. Este 6 volt mikor hazakecmeregtem, berontottam a szobájába ahol legnagyobb meglepetésemre alva találtam. Ez azért is meglepő, mert önszántából soha nem tenne ilyet, hogy délután csak úgy arccal, ruhástul, csorgó nyállal, ágynak esik. Keltegettem, mondom gyerünk edzés! Jó-jó megyek már. Általában akkor szokott jojozni, mikor próbál kis időhöz jutni, vagy nem érdekli a téma. De felült és indult volna, a fülét vakargatta, tekintete lassan elúszott, és úgy ültő helyéből dőlésbe kezdett, de közben már ismét aludt. Felráztam. Mentünk. Edzés. Fürdés. Vacsora. Vacsora közben, még 2x elszundított. Alig tudtam az asztaltól bekísérni az ágyáig, hogy közben el ne aludjon. Ma reggel aztán fény derült a titokra. Az anyjával beszélgetett, hogy van a jobb fülében egy fájdalmas pont. Andi belenézett, mondta egy pattanás van benne. Kicsit elkomorodott aztán folytatta: pontosan a legerősebb nyugtató pont (akupunktúrás pont) helyén van a pattanás. Dórinak egyszeriben minden világossá vált. Idegesítette ez a fájdalmas pont a fülében, és állandóan piszkálta. Viszont amikor bizergálni kezdte, automatikusan elaludt. Délután meg csak zenét akart hallgatni a telefonján, ilyen fülbe dugós hallgatóval, és az nyomta meg a pontját. Én eddig sem a pszichológiában, sem nem az akupunktúrában nem hittem, de most úgy állok a kérdés előtt, mint paraszt bácsi az állatkertben a zsiráf előtt:Márpedig ilyen állat nincs!

2 megjegyzés: