2010. március 3., szerda

kusza kapcsolatok

Mi lesz ebből? Mit akarhat tőlem? Barátságok jönnek mennek életünk során. Na nem az olyan igazi mély barátságokra gondolok amiből csak egy-kettő jut az embernek, hanem az eggyel gyengébbik láncszemre amire még nem mondom hogy haver. Furcsa volt a Gzsolttól olvasni hogy a húsleves melegítve már nem olyan jó, más ízekre emlékezünk ami soha nem jön visza már. Szerintem meg jöjjön, meg jön. Egy kicsi para azért mindig van (bár ma elég kevés volt:-)) hogy ha egy régi ismerőssel találkozik az ember, és a 17 évvel ezelőtt elkezdett beszélgetés folytatásaként a végén nem mond semmit, de aztán 1 hét múlva felhív: nem jöttök át holnap vacsorázni? Na ekkor kerül elő a gyanakvó természet és kezdi végigjátszani a lehetőségeket. Mert mit akarhat tőlm? Valamit biztosan. A legjobb ha csak a régi emlékeket feleleveníteni. A legrosszabb ha elsőre nem derül ki csak a harmadik alkalommal, hogy ő egyébként nagyon jó befektetést tud ajánlani nekem. Mi mozgatja a barátságaink rugóit. Mitől alakulnak, és mitől szakadnak meg? Miért kell félreértéseink rabjaként börtönbe zárni lelkünk sas madarát? (ez azért már kicsit giccses volt) Lépjünk át korlátokat, vállava hogy csalódunk? Vagy maradjunk gyanakvóak, vállalva hogy lemaradhatunk dolgokról?

4 megjegyzés:

  1. Milyen összefüggésben mondtam a húslevest? Nem gondolom, hogy így mondtam, mert nem szeretem ezt a kifejezést, sem húslevessel, sem káposztával, ugyanis ez utóbbival szokták jelezni, hogy az újrakezdett barátság hasonlatos a felmelegített káposztához. És egyik sem jó.

    VálaszTörlés
  2. Ez így van. Semmilyen étellel nem húztál párhuzamot. Ez csak az én képzeletem műve volt. Te barátsággal mondtad. Bár szerintem a káposzta jó felmelegítve. A Fanni megkérdezte látott-e már zergét? a Dóri meg azt hogy persze az az osztrák nemzeti étel:-) A Fanni mai mondása az volt futás közben, hogy sikerérzete van.

    VálaszTörlés
  3. Független Hirügynökség nem befolyásolhatja olvasóit irányitott kérdésekkel. :-)
    Véletlen vagy nem véletlen, mindenesetre furcsa, hogy ugyanazon a napon, egymástól teljesen eltérő véleményt irtatok, ugyanarról a témáról.
    "Az életben nem az a nehéz, hogy válaszokat kapjon az ember, hanem az, hogy helyesen ismerje fel, mi a kérdés."
    No, de mi a helyes kérdés? "Miért kellett?" vagy "Miért kell félreértéseink rabjaként börtönbe zárni lelkünk sas madarát?"
    Már abban is elbizonytalanodtam, amit eddig tudtam. :-)

    VálaszTörlés
  4. Másoknak is tetszett az alternatív megoldásom.:-)
    Mérhetetlenül (majd TC- ben vagy Gurktaler-ben mérve is:-)) ) értékelem és köszönöm!

    VálaszTörlés