2010. február 25., csütörtök

Kútfejek

Ma Kecskemétre menet az inárcsi benzinkútnál találkoztam a főnökömmel, aki osztrák, de pozsonyi rendszámos autója van, mert ott van az irodánk. Én már ott voltam, ő meg megérkezett és megtankolta az autót, de mivel mindenképpen kellett neki kv, ezért félreállt a parkolóba tankolás után. Legott pánikhangulat lett a kúton: "Kata, az egyesről elment a fekete autó!!!" "Mi volt a rendszáma?" "Egy pozsonyi Audi, nézzétek vissza a felvételt!!!!"
Mondtam nekik, hogy ne aggódjanak nagyon, mert egyrészről vissza fog jönni, másrészről meg kifizetem helyette és háromszor verem vissza rajta, mindenki jól jár, főleg én. De a pánik hangulat nem hagyott alább. Mígnem megérkezett, mondta, hogy "I had to make a pee" azazhogy pipilnie kellett és kifizette...de azonnal a fejéhez vágták, hogy TILOS elmenni fizetés nélkül. Nyilván erre mondta, hogy nem ment el, hiszen itt van, de hangsúlyozták, hogy odébbállni sem szabad, ez a szabály, kész, punktum, rendnek muszáj lenni, ahogy Matula bácsi is megmondta a Tüskevárban. Mondták, hogy következőleg nem ússza meg ennyivel, hívják a Police-t. Ezzel úgy felnyomták az agyát, hogy egész délután ezt hajtogatta, I cant believe this, this is crazy, úgyhogy nem tudtunk hatékonyak lenni a munkában.
Tanulság nincs.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése