2010. február 15., hétfő

duplázódás

Úgy látom nem csak a romantikus, de a depressziós kesergős vonal is duplikálódott. Ezt azért szeretném kihangsúlyozni, mert aki olvasta az előző blogomat, az most nehogy má megijedjen hogy Gyömrőre költöztem, vagy hogy 1 nap után annyira a buli hatása alá kerültem, hogy azt hiszem nem is voltam ott. Lehet hogy depressziós vagyok néha de skizofrén az nem. De az is vagy és ne írogass a blogomba! Aki annak ellenére hogy hétfő van vidáman ébred, annak küldeném a Bijou depresszió című számát. Vagy tulajdonképpen mindazonáltal bármelyik Bijou számot. A volt fesztiválon koncertezett fent nevezett zenekar. Hallgatjuk a zenét mire mellettem a második számnál azt mondja egy srác: vegyétek el tőlem a zsebkésem mert még kárt teszek magamban! Támadjon a dizájnőr, tomboljon a vihar, repítse messze az álmokat. Tajtékos tenger őrizd és óvjad tántorgó szegény fiadat. Csak hogy a dalszövegidézgetős vonalat is duplázzam.

1 megjegyzés:

  1. Klári én nem éneklem a Lady N.-t! F.m énekli a Lady N.-t!

    VálaszTörlés