2010. február 14., vasárnap

Bamakó - Makóba

Arra gondoltam, hogy csinálhatnánk mi is egy ilyen tereprallyt, az lenne, hogy Makóba, nem pedig Bamako, mert a végcél Makó lenne, de a terrorista veszély miatt csak Kecskemétig mennénk. Lenne sárdagasztás, szerelés, elgurult hatosanya, repülő villáskulcs, kárvoltbelekezdeni.
Mondjuk UZs Níveáját tisztességesen tönkre tudnánk tenni, biztos vagyok benne.
Amikor volt Zaporozsecem, de még eszem ennyi sem, akkor csapattunk egyszer a Dolinában, de elakadtunk és valaki papucsban volt, vagy papucs volt, erre már nem emlékszem.

Az a baj, hogy semmire nem jut idő, pedig az élet múlna, de a tervek arra valók, hogy itt tartsák még kicsit, mint a horgonyok a hajót. Najó, maradok, szólt és hátradőlt az élet, rágyújt és azt mondja egy jó kávét is kérek. ;-)

3 megjegyzés:

  1. Van ilyen Budapest-Makó verseny. Ha tegnap jöttél volna láttad volna a Níva oldalán a T54 rajtszámot amivel az autóm elindult "nélkülem" ezen az előversenyen. Jövőreidén indulhatunk ahányan csak akarunk. De rendezhetünk is. Azt hittem a romantikus vonal én leszek:-) erre meg az ész romantikázik. Bár mondjuk csak idéz, de szépet. Deszépet...

    VálaszTörlés
  2. A romantikus vonal duplán van, de hol a dizájnőr vonal?

    VálaszTörlés
  3. Mellesleg jellemző, hogy megint olyat találok fel, ami már van. Így volt ez a TV-vel meg a rádióval is, egyszerűen olyan szar korban élünk, hogy már mindent feltaláltak, ami értelmes és ami nem azt is. Amikor feltaláltam a tévét, rá 2 napra a TV-ben mutattak egy feltalálót, aki feltalálta a TV-t és az alapját szolgáló katódsugárcsövet.

    VálaszTörlés