2010. május 18., kedd

Már nem koncert

Kicsit nehéz váltani a magasztos koncertről a saját nyomoromra, de minden csoda három napig tart, lekerül az asztalról egyelőre ez a csodálatos banda. (gyk: Hasonlos (sic! ;-) )

Nem vagyok csatak buzi, de továbbra is inkább Torrenténél maradva, akkora vagyok, mint egy hegyomlás, de nem jószántamból. Evésbe menekülök. Biztos a szakirodalom erre utal a "midlife crises" kifejezéssel, amiben mostanában vagyok.

http://www.youtube.com/watch?v=ESjyB8EMw4w

- Faith no More: Midlife Crises

Kurvára nincs okom szomorkodni, a csajok is szeretnek (egy kétéves bizonyára, a többiben nem vagyok biztos), munkahelyemen is minden oké (most kint vagyok Ausztriában, és szólt a fönököm, hogy holnap akar velem meetingelni, biztos kirúg ;-) ), a bogaram is jól épül.
http://oettingertsv.blogspot.com/
És a legutóbbi cikkemet
http://belsoseg.blog.hu/2010/05/15/driftelve_fordul_a_celegyenesbe_az_oettinger_bogar több, mint 15ezer ember olvasta el.
Viszont viszonylag sokat futok, tegnap is 58 percet mentem, holnap is fogok és mintegy 23 dkg-ot fogytam 6 hónap alatt, a térgyeim fájnak, reggel néha csak kiesem az ágyból, nem felkelek, hajam alig több, mint a Kasának. ;-) Olyan gondolatok jutnak eszembe, amik 10 éve még véletlenül sem és azok a dolgok, amiket 10 éve fontosnak gondoltam nem kerülnek a gondolati listámra szinte soha.
Ellenben kicsit kezdek besokallni a Világtól ("állítsátok meg, ki akarok szállni") és egyre inkább azt gondolom, hogy rossz irányban megyünk, de legalább gyorsan és hatékonyan.
Most így, ezekkel a hátizsákomban nem vagyok túl gyors, túl okos és túl szép sem. Lehet, hogy túl sokat voltam vidéken és nem fejlődött ki az agyam, vagy jó dolgomban nem tudom mit csináljak, nem tudom. Az is lehet, hogy elraboltak az ufók és valaki mást tettek a testembe, de könyörgöm: miért pont ebbe a testbe? Jobb nem volt? Vagy a szintetikus anyagok (e324) és drogok lassan de biztosan másítják az elmémet, nem tudhatom, de kutatom folytonosan.
Több egyéb dolgon is szokok agyalogni, de inkább nem vetem képernyőre, mert még valaki megijed.
Szóval nem vagyok csatak buzi, az tutizicher, megnyugodhatsz. ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése